czas dla zdrowia

Pierwsza myśl, jak zatytułować dzisiejszy wpis to „pobyt w szpitalu”. Nie brzmi to zbyt dobrze, bo hasło szpital chyba nikomu nie kojarzy się dobrze. Lęże sobie w łóżeczku, zajadam biszkopty, popijam kawę i mam czas na swobodnie,niczym nie ograniczone słowotwórstwo, albo wodolejstwo ( do wyboru). Najpierw przejście przez izbę przyjęć, na oddziale usłyszałam, że powinnam być w piżamie ( moje spodnie z dresu i sweterek to nie jest odpowiedni strój :). Nie dałam za wygraną pozostałam przy swoim…pidżamka…hehe na wieczór. Potem badanie i pobranie krwi. No i niestety zdekompensowałam się, mdlałam, ale w miarę szybko wróciłam do siebie. Trochę naczekałam się na korytarzu na zwolnienie łóżka, ale to nic. Generalnie uważam, że jak zwykle Polacy trochę za bardzo narzekają na służbę zdrowia. Panie pielęgniarki bardzo miłe, miały ze mną ubaw przy pobraniu krwi, zatem już mam łatkę „delikatna” :). Nawet pani salowa mnie rozpoznała: „o to Pani tam taka blada siedziala w dyżurce”…:) Poza tym sala wymalowana, co najważniejsze łazienka na miejscu. Cóż mi więcej potrzeba.  Jutro zabieg, potem 24 h na sali pooperacyjnej i zwolnienie, więc trochę sobie odpocznę…No a co najważniejsze od soboty w Łodzi rusza camerimage – już się nie mogę doczekać 🙂 Jak czasu i sił mi wystarczy to nie omieszkam wspomieć co nieco na stronie…

Mój Marcinek co jakiś czas do mnie zagląda, zważywszy, że jego trasa do mnie to 2 minuty ( w końcu z 1 piętra na czwarte przy jego dobrej kondycji to jak z pokoju do kuchni 🙂

Jak to dobrze, że mam go przy sobie…

P.S.

To łóżko na mnie źle działa, jakaś strasznie senna się robię…najchętniej zrobiłabym paciu :), ale wtedy co ja będe robić w nocy…

~ - autor: bossanova w dniu Listopad 26, 2008.

Skomentuj

 
