tęskno mi…

Na początku powinnam się jakoś wytłumaczyć przed Wami dlaczego tak rzadko tu bywam. Owszem dużo pracuję, nawet nie zaglądam na gg. Wolny czas staram się spędzać na zajęciach ( taniec, angielski), no i oczywiście z Marcinem. Jak już mamy wolny weekend to staramy się wyjechać, gdzieś za miasto. Niestety wolnych weekendów jest coraz mniej, a pracujących sobót przybywa…Poza tym, nie ma co ukrywać, czasami nie piszę z lenistwa, mam poczucie, że Wy też nie macie czasu na te moje bzdurne wypociny….

Jednak w tym natłoku pracy, tęskno mi za Wami…moje kochane modliszki….Wszystko się zmienia w życiu, każda z nas to już nie ta sama nastoletnia dziewczynka. Dojrzałyśmy – nie tylko fizycznie, psychicznie, ale również emocjonalnie. Choć czasami czuję się jak mała bezradna dziewczynka…Jedno się nie zmienia, tęsknota. Mieszkamy raptem 22o km od siebie a wszystko wygląda inaczej. Smutno mi czasem, że nie mogę wpaść do którejś z Was na kawę, babskie ploteczki. Wiem, że zawsze przyjełybyście mnie z otwartymi rękoma… W pracy nie ma już czasu ani okazji do przyjaźni…te prawdziwe rodzą się w szkole, na uczelni. Potem już praca, obowiązki, dom. Jest na szczęście jeszcze miłość partnera:)…

Ale, czemu mam do Was tak daleko… Dziś kolega z pracy, wspomniał że jego żona umówiła się z koleżankami…też bym tak chciała… a tu kolejna sobota pracującą…. W tygodniu jesteśmy zapracowani, mamy z Marcinkiem tak mało czasu dla siebie, że jak już jest wolny weekend to chcemy go wykorzystać.  A ja chciałabym wpaść do którejś z Was na kawę, w zwykły dzień…hmm…no właśnię, tęskno mi….

Co tam u Was moje drogie modliszki i serdeczne towarzyszki broni z K-c i Mikołowa 🙂

W Łodzi trwają Łódzkie Spotkania Baletowe. Jutro idziemy na spektakl grupy z Izraela. W niedzielę Dom Tańca ma spektakl w Teatrze Jaracza…ależ bym sobie chciała zatańczyć z dziewczynami…hmmm…

dobranoc,jutro trzeba wczęśnie wstać do pracy 😦

Odezwijcie się…

~ - autor: bossanova w dniu Maj 22, 2009.

Jedna odpowiedź to “tęskno mi…”

  1. u4f60u62cdu7684u98dfu7269u7ec8u4e8eu6709u7126u70b9u4e86 Click https://twitter.com/moooker1

Skomentuj

 
